08 декември, 2011

Споделено от Маркетинг с нулев бюджет 2, част 2



Винаги имаш какво да научиш от маркетинг семинарите! Именно затова споделям с Вас и втората част от лекциите на семинара "Маркетинг с нулев бюджет 2"  



Локално SEO - Станислав Димитров
Лекциите на Станислав винаги са били много полезни. Той споделя social инструменти, които всеки може да приложи някъде в работата си или живота.
Аз също ще споделя акцентите и полезните social инструменти, за които научих:

  • Участие в каталозите на Google;
  • За да сме добре оптимизирани така да го нарека "по място", трябва да отговорим на следните изисквания: Location - близост на бизнеса, къде се намира;
  • Relevance - уместност на името на бизнеса, категория;
  • Prominence - популярност, ревюта, цитати;
  • NAP - (name, address, phone) - да са еднакви навсякъде в интернет;
  • Трябва да имаме добре попълнен профил, описание (200 символа) да сме избрали правилните категории - пет на брой, да имаме ревюта, оценки от потребители. Хубаво е да пускаме месечните промоции;
  • На страницата на адреса в уеб сайта да имаме вградена карта на местоположението;
  • Детайлите на контактите - на всяка страница;
  • Снимки във Flickr добре се индексират;
  • Picasa позволява и задаваме на местоположение;
  • Foursquare - създаване на venue или page за бизнес;
  • Останалите споделени инструменти можете да видите директно от презентацията - няма да съжалявате.

Иво Илиев за Онлайн репутацията
До момента не бях слушала лекция на Иво. Разбира се, той много ми хареса :)
Ето и акцентите:

  • Винаги знайте какво мислят за вас го имайте в предвид;
  • Хората търсят, но не се знае на кого ще попаднат. Затова трябва да знаем какво пише за нас в интернет;
  • Бизнесът е бизнес на отношенията - Likeonomy;
  • 81% от хората първо търсят в интернет преди да купят;
  • Добре е да знаем кои са нашите инфлуенсъри и просуматори (тези, които тестват продукта и задължително пишат в интернет за него);
  • Хубаво е винаги да търсим (превантивно да питаме) препоръки и мнение и когато хората търсят нещо за нашия продукт, отговора да го намерят при нас;
  • В Google Alerts да задаваме сигнали за: име на фирма в различни словосъчетания, уебсайт, адрес, продукти, категории, геолокация, конкуренти, "link:www.site.com" - къде са сложили линк към нас;
  • Blogpulse - да следим дали някой не е написал нещо за нас;
  • Samepoint - какво казват за нас в social media;
  • Ако успеем да съберем армия от онлайн защитници, потребители, това ще ни спести доста усилия.

Как да изкушим потребителите? - Мирена Тодорова
Това беше доста добра презентация. Мирена сподели много идеи, които са ползвали за популяризирането на продуктите на Победа. Да си призная останах очарована. Победа имат 6 страници във FB, работят с блогъри, участват в други FB страници, постоянно организират игри и раздават награди.
Ето и някои от част от акцентите:

  • Всеки човек иска отношение, подход, преживяване;
  • В интернет трябва да сме загадъчни, атрактивни;
  • Да обещаваме повече неща, но и да изпълняваме;
  • Да не постваме постоянно информация.


Стела и "Право в сърцето"
За съжаление не можах да присъствам на тази лекция. Знам само, че и от нея можете да вземете по нещо полезно и за вашия бизнес. :)

1 коментар:

евтини парфюми каза...

Изключително полезна статия.
Искам само да допълня малко частта с onpage-a, последно време доста важни станаха и microformat-ите , за тези които не знаят какво е това, можете да направите заявка в гугъл със "microdata" и да разберете повече.

Публикуване на коментар

Web Statistics