07 април, 2011

Какво остана с мен след Маркетинг с нулев бюджет?


На 6-7 април посетих семинара - Маркетинг с нулев бюджет. Акцент беше интернет/онлайн маркетинга и по-точно най-актуалните инструменти, с помощта на които можем да провеждаме ефективни маркетинг кампании.

Сред темите бяха:

Няма да преразказвам презентациите. В следващ пост ще споделя това, което аз чух и намерих за полезно, а мога да кажа, че не е малко. Беше полезно да се чуят и общите приказки и нещата, които вече знаех, защото винаги нещо се забравя.

Ако прочетете туитовете от семинара #zeromarketing ще научите за най-интересните и полезни неща, които са направили впечатление на публиката.

Ето накратко моите "АХА" моменти. Някои не са нещо, което не знам или не съм чувала, но щом са ми направили впечатление е имало за какво:)
1. „Управление на онлайн репутацията”.
  • Не трябва да даваме на агенции или хора извън компанията да общуват с нашите клиенти и публика, защото именно те ще са хората, които ще се сприятелят с тях и след това феновете ще си заминат с тях. Общуването трябва да е лично, персонално и зад него да стоят служителите с техните профили, лица, ценности.
  • Репутацията на бранда е в главата на хората.

2. „Имейлът, който продава - дизайн и съдържание”.
  • "Не вярвайте на слухове, а на числа."
  • "70% от потребителите не виждат картинките в имейла.”
  • „Текстът има по-голямо значение, защото хората отварят имейла си, за да четат текст, а не, за да гледат картинки."
  • "Когато изпращате имейл оферта, кажете само най-важното - 1 нещо, но такова, което ще привлече внимание и ще предизвика действие."
  • "Алеята на вниманието в имейла." - нещо доста интересно, за което ще пиша в отделен пост.
  • "Текстът в имейла да не превишава 500 символа."
  • "Хората проверяват пощата си в 10ч и 16-17ч."

3. Корпоративен блог.
Тук ме осея :) идеята как да освежа блога си. Това, което Жюстин каза съм го чела на доста места, но сега може би … как да кажа, му дойде времето:)))
Жюстин каза, че когато пишем професионален блог е добре да разсейваме публиката и с нещо, което е неформално, лично, смешно... Този мой блог е посветен на тема не изключително популярна в България - бизнес социалните мрежи. В блога пиша и за маркетинг, но темите са как да кажа – професионално насочени.

От сега нататък в блога си ще включа и моите хобита - нещата, които най-много обичам да правя и говоря в свободното си време, а именно: йога, пътуване, шипинг, животни, техника. Така, че скоро започвам. Както каза Жюстин вдъхновението е най-важно, а когато мислиш за нещата, които те отпускат, тогава вдъхновението е най-голямо.... тогава идва и професионалното...
По-голямата част от съветите за воденето на блог е полезно да бъдат препрочитани, така че и тях ще спомена следващия път.

4. Успешна Facebook кампания.
  • "Снимките във FB водят най-големия трафик, а пикът им при разглеждане е петък, събота, неделя."
  • "Хората влизат във FB в 8-9ч, 16ч, 20ч, 23ч."

5. Двете лекции на Иво Николов бяха доста полезни за мен и научих доста нови неща - за това в следващия пост.

6. Лекцията на Оги също беше доста полезна и с нови идеи за оптимизиране. Можете да прегледате самата презентация, защото тя сама говори за себе си.
Enhanced by Zemanta

3 коментара:

Ивелина Атанасова каза...

Благодаря за цитата!!!

Лидия Викулова каза...

Моля,:)

Борислав Григоров каза...

Доста полезна информация си споделила. Благодаря, беше ми полезно. Сега ще прегледам и другите 2 части :)

Поздрави,
Борислав.

Публикуване на коментар

Web Statistics