На 6-7 април посетих семинара - Маркетинг с нулев бюджет. Акцент беше интернет/онлайн маркетинга и по-точно най-актуалните инструменти, с помощта на които можем да провеждаме ефективни маркетинг кампании.
Сред темите бяха:
- Управление на онлайн репутацията - Деси Бошнакова
- Имейлът, който продава - дизайн и съдържание - Ева Вучева
- Имейл маркетинг - Иво Николов
- Отвъд Facebook Мартин Линков
- Корпоративен блог - Жюстин Томс
- Успешна Facebook кампания - Ален Попович
- Оптимизация на търсачки - Оги Младенов
- Ключови тактики за увеличаване на приходите - Иво Николов
- Вирусно видео - Андрей Хадживасилев
Няма да преразказвам презентациите. В следващ пост ще споделя това, което аз чух и намерих за полезно, а мога да кажа, че не е малко. Беше полезно да се чуят и общите приказки и нещата, които вече знаех, защото винаги нещо се забравя.
Ако прочетете туитовете от семинара #zeromarketing ще научите за най-интересните и полезни неща, които са направили впечатление на публиката.
Ето накратко моите "АХА" моменти. Някои не са нещо, което не знам или не съм чувала, но щом са ми направили впечатление е имало за какво:)
1. „Управление на онлайн репутацията”.
- Не трябва да даваме на агенции или хора извън компанията да общуват с нашите клиенти и публика, защото именно те ще са хората, които ще се сприятелят с тях и след това феновете ще си заминат с тях. Общуването трябва да е лично, персонално и зад него да стоят служителите с техните профили, лица, ценности.
- Репутацията на бранда е в главата на хората.
2. „Имейлът, който продава - дизайн и съдържание”.
- "Не вярвайте на слухове, а на числа."
- "70% от потребителите не виждат картинките в имейла.”
- „Текстът има по-голямо значение, защото хората отварят имейла си, за да четат текст, а не, за да гледат картинки."
- "Когато изпращате имейл оферта, кажете само най-важното - 1 нещо, но такова, което ще привлече внимание и ще предизвика действие."
- "Алеята на вниманието в имейла." - нещо доста интересно, за което ще пиша в отделен пост.
- "Текстът в имейла да не превишава 500 символа."
- "Хората проверяват пощата си в 10ч и 16-17ч."
3. Корпоративен блог.
Тук ме осея :) идеята как да освежа блога си. Това, което Жюстин каза съм го чела на доста места, но сега може би … как да кажа, му дойде времето:)))
Жюстин каза, че когато пишем професионален блог е добре да разсейваме публиката и с нещо, което е неформално, лично, смешно... Този мой блог е посветен на тема не изключително популярна в България - бизнес социалните мрежи. В блога пиша и за маркетинг, но темите са как да кажа – професионално насочени.
От сега нататък в блога си ще включа и моите хобита - нещата, които най-много обичам да правя и говоря в свободното си време, а именно: йога, пътуване, шипинг, животни, техника. Така, че скоро започвам. Както каза Жюстин вдъхновението е най-важно, а когато мислиш за нещата, които те отпускат, тогава вдъхновението е най-голямо.... тогава идва и професионалното...
По-голямата част от съветите за воденето на блог е полезно да бъдат препрочитани, така че и тях ще спомена следващия път.
4. Успешна Facebook кампания.
- "Снимките във FB водят най-големия трафик, а пикът им при разглеждане е петък, събота, неделя."
- "Хората влизат във FB в 8-9ч, 16ч, 20ч, 23ч."
5. Двете лекции на Иво Николов бяха доста полезни за мен и научих доста нови неща - за това в следващия пост.
6. Лекцията на Оги също беше доста полезна и с нови идеи за оптимизиране. Можете да прегледате самата презентация, защото тя сама говори за себе си.
3 коментара:
Благодаря за цитата!!!
Моля,:)
Доста полезна информация си споделила. Благодаря, беше ми полезно. Сега ще прегледам и другите 2 части :)
Поздрави,
Борислав.
Публикуване на коментар