Бизнес предизвикателствата пред висшето ръководство
Докато генералната цел на компанията е свързана с постигането на по-високи резултати и разрастване на бизнеса, предизвикателствата, които стоят пред C-level мениджърите са свързани с оптимизиране на работните процеси и екипната работа, по-бързото взимане на информирани решения и осигуряването на достъп до важна информация "по заявка". Ето най-често срещаните предизвикателства пред маркетинг и HR мениджърите, ръководителите бизнес звена и управителите.
CME
- оптимизиране на вътрешните комуникации;
- подобряване на двустранната врзъка с клиенти;
- откриване и повторно използване на материали (оферти, презентации) и добри практики;
- единна място за обсъждане и събиране на идеи;
- управление на кампании
LOB мениджъри:
- по-добра комуникация и стиковане на задачите между членовете в екипа и между самите екипи;
- място за обсъждане и събиране на всички мнения и идеи за нови продукти и услуги, подобряване качеството на съществуващите;
- по-ефективна съвместна работа;
- оптимизиране на производството/ изпълнението на услугата/ продукта;
- съкращаване на времето за пускане на нов продукт.
CHRO:
- нужда от подобряване връзката и комуникацията между поколенията (поколенията Y и X и т.нар. baby boomers);
- социализиране и приобщаване на новопостъпилите;
- улесняване комуникацията и обмяната на информация между т.нар. „peers”;
- управление и съхраняване на знанието;
- управление на талантите. Оценка степента на ангажираност към компанията, приноса, навиците за споделяне и помагане на колеги и пр.
CEO:
- разрастване на бизнеса;
- подобряване на ефективността на работа в организацията;
- по-висока продуктивност чрез по-бързо и качествено изпълнение на задачите и взинаме на навременни информирани решения;
- по-висока възвръщаемост на инвестициите;
- правилно управление и оползотворяване на наличните активи в компанията.
cont.
Няма коментари:
Публикуване на коментар