27 юли, 2009

My Book Pile




Както обещах, започвам със списъка от книги, които съм натрупала за четене. Голяма част от тях вече съм започнала и стигнала наполовина.

Ще разделя конгите да два списъка: marketing и sales / прочетени и непрочетени.

Непрочетени:
- Неустоимото предложение, Марк Джойнър - Sales
- Ефективни продажби, Брадли Шугарс - Sales
- Агресивни продажби, Софт прес - Sales
- Езикът на тялото и скритият смисъл на думите, Алън Гарнър
- 7 стъпки към емоционална интелигентност, Патрик Мерлеведе
- Успешната личност и принципът 8/20, Ричърд Кош
- Как да притежаваме красив ум, Едуард Де Боно
- Consultative Selling, Mack Hanan - Sales
- The New Language of Marketing 2.0, Sandy Carter - Marketing, Web 2.0
- The New Rules of Marketing and Pr, David Scott - Marketing, Web 2.0
- Unleashing Web 2.0, Gottfried Vossen, Stephan Hagemenn - Marketing, Web 2.0
- The Complete Idiot's Guide to cold calling , Keith Rosen - Sales
- Латерален маркетинг, Филип Котлър - Marketing
- Лилавата крава, Сет Годин - Marketing
- Вечната игра с нови правила, 23-те принципа на успешния търговец, бил каски - Sales
- Как мислят потребителите, джералд залтман - Sales



Прочетени:
- Най-великият търговец на света, Ог Мандино - Sales
- Хитрините на бизнеса за клиентите, Рос Джей - Sales
- Guerrilla Marketing право в подсъзнанието, Джей Левинсън - Marketing
- Защо купуваме, Пако Ъндърхил - Sales
- Zig Ziglar's Secrets of Closing the Sale, Zig Ziglar - Sales
- Questions That Sale, Paul Cherry - Sales
- The complete idiot's guide to closing the sale, Keith Rosen - Sales









Reblog this post [with Zemanta]

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Web Statistics